onsdag 20. februar 2013

- Responsen fra damene har vært stor

Steffen Jakobsen har fått merke Idol-suksessen på kroppen etter at han imponerte med sin dype stemme.

 Steffen Jakobsen (23) ble fort en seerfavoritt i «Idol». Onsdag synger han for finaleplass i musikkonkurransen, og han kan takke eksen for den foreløpinge suksessen.

- Det var ikke helt bestemt at jeg skulle melde meg på. Det var eksen som meldte meg på da, så det ble bare sånn, røper Steffen, da Seoghør.no møter ham hjemme i Grimstad.

Stor respons fra damene

Auditionen til countrygutten med den mørke stemmen ble sett av over 200.000 stykker på nett i løpet av få dager. Spesielt responsen fra damene har vært stor.

- Du kan si det sånn at det har vært en del. Det har vært en del tidlige giftemål og diverse diverse. Mer enn det vil jeg ikke utdype meg tror jeg, sier single Steffen og ler.

Musikken har vært en viktig del av livet hans siden tidlig i tenårene. Og stemmen er bare blitt mørkere og mørkere.

- Jeg dreiv litt med fotball før i tida. Men så gikk jeg lei og slutta med det. Så satt jeg i en periode uten noe og gjøre og fant ut at jeg måtte finne på noe. Og så begynte jeg med country og musikk generelt, forklarer Steffen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar