fredag 15. februar 2013

Hvordan Ben Affleck og Jennifer Garner får et Hollywood Ekteskap virke

Han holdt armen ømt rundt ryggen. Hun strålte som han fortalte henne "Jeg elsker deg" fra scenen, og når showet var over, forsiktig minnet ham til å ta sin jakke. For Ben Affleck og Jennifer Garner, British Academy Film Awards i London på 10 februar var en annen vellykket date natt - og en sjelden voksnes helg ferie, med sine tre barn som var hjemme med Garner søster.

Vel, nesten: «Han er akkurat som et barn!" Garner kjærlig spøkte til en venn som hun slet henne fortsatt-schmoozing ektemann som vant nattens to største æresbevisninger for sin film Argo - mot utgangen. Kan en Oscar for beste film bli hans neste stopp? "Dette er en andre akt for meg," sa han i sin London takketale. "Jeg er så takknemlig og stolt." Som han fortalte PEOPLE nylig, "Jeg er veldig heldig. Jeg må banke på tre om livet mitt."


Spesielt om kvinnen som er en lås for best Støttende ektefelle. Etter syv års ekteskap og tre barn-Violet, 7, Seraphina, 4 og Samuel, som fyller en på Feb 27-Affleck og Garner, både 40, synes å ha truffet at rarest av ting for en Hollywood-paret: balanse. Det er en gammeldags ordning, med Garner håndtering meste av dag-til-dag ansvar for å holde barnas timeplaner nynner mens Affleck rir hans Argo varme strek - inkludert Screen Actors Guild og Golden Globe vinner, til tross for en irettesette for Oscar regi kategorien .

 "Jeg har en stor familie, jeg er virkelig inspirert av hvor min karriere er," Affleck sier. "Jeg har sett en masse forskjellige ting springende rundt i denne bransjen, og jeg er bare veldig, veldig glad for å finne meg selv der jeg er."

Flere kilder som kjenner paret godt si at begge stjernene er rolig i sine "ganske tradisjonelle roller," som en Garner venn sier det. Garner ringes tilbake på sin egen karriere for å forplikte seg til å gjøre de ballett-karate-playdate runder.

"Hun blåser mitt sinn," sier Affleck Argo kollega Clea Duvall. "Hun er en utrolig mor og en fantastisk kone og så støttende av ham. Det er bare ... de er slags ideal." Selv Affleck har gjort sin del av skolen går i løpet av en travel utmerkelser sesongen, på mange måter er han en gammeldags far.

Sier en kilde som kjenner paret: "Har du noen gang sett Mad Men det er hvordan han nærmer seg [ekteskap og barn] - sørge for familien din er din prioritet, og heve barna dag-til-dag er konas prioritet?". Men når han ikke jobber, han rikelig hands-on, lese for jentene på bokhandlere og ta dem til Bondens marked. "Hans kone og familie er de beste tingene som har hendt ham," sier en Affleck pal. "De har alltid komme først og alltid vil."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar