mandag 12. august 2013

- Julia mobbet meg for vekten

Nå snakker Hollywood-stjernens lillesøster ut.

 Skuespiller Julia Roberts (45) har etter suksessen som stripper i den ikoniske filmen «Pretty Woman» fra 90-tallet gjort seg opp en gedigen karriere i Hollywood.

Lillesøsteren hennes Nancy Motes (37), hvis begge har samme mor, ønsket også å søke lykken i Hollywood - men ble frarådet av Julia som mente Nancy var for tykk, skriver New York Daily News:

- Da jeg gikk på videregående, og Julia var godt voksen, lot hun meg forstå at jeg definitivt var overvektig. Hun gjorde det klart for meg på en måte som absolutt ikke var hyggelig. Jeg ble utrolig lei meg og såret over mobbingen.

Nancy har siden fått utført slankeoperasjonen gastric bypass, og har gått ned rundt 136 kilo.

Nå håper hun at forholdet med søsteren kan bli bedre, selv om foreløpig hun ikke ser lyset i tunnelen:

- Vi jobber begge med å forandre mening om hverandre. Det er en prosess, som ikke kan bli fikset over natten. Og heller ikke tror jeg at det kan fikses bare fordi jeg nå er blitt tynn.

Nancy er lykkelig forlovet med lokal-TV-produsenten John Dilbeck, som hun skal gifte seg med i løpet av året.

Men Julia blir ikke å se blant bryllupsgjestene - for hun har tidligere gitt uttrykk for at hun ikke godkjenner lillesøsterens forlovede:

- Julia synes ikke noe om Nancys kommende ektemann. Hun er overbevist om at han bruker henne for penger, selv om Nancy ikke har stort selv, har en kilde sagt til National Enquirer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar