onsdag 26. juni 2013

Anklages for utroskap

- Fortell sannheten eller så gjør jeg det, truet Miley Cyrus sin egen far med.

For snart to uker siden kom nyheten om at Billy Ray og Tish Cyrus skulle skilles etter 19 års ekteskap.

Det var Miley Cyrus mor som leverte inn skilsmissepapirene, og hun oppga «uforenelige forskjeller» som årsak til bruddet, ifølge TMZ.com.

Men etter at Miley tirsdag skrev en kryptisk melding til sin far på Twitter, begynte mediene raskt å spekulere i hva som var den egentlige grunnen bak ekteskapets slutt.

Sammen med et bilde av faren og skuespilleren Dylis Croman, som spilte mot Billy Ray i Broadway-stykket «Chicago» i fjor, postet hun nemlig følgende beskjed:

- Siden du ikke vil svare på tekstmeldingene mine, så gir jeg deg en time til å fortelle sannheten - hvis ikke gjør jeg det for deg.

Kort tid etter ble meldingen slettet, og nå hevder kjendisnettstedet PerezHilton.com at de har svaret på gåten.

Billy Ray og Dylis skal nemlig ha kommet svært nær hverandre og blitt veldig kjærlige mens de jobbet sammen på teaterstykket, sier kilder som jobbet tett med paret på Broadway-settet.

Hele produksjonen skal til og med ha fått meg seg ryktene om at duoen hadde innledet et forhold bak ryggen til popstjernens mor, og den eneste grunnen til at han forble i ekteskapet var på grunn av deres yngste datter Noah, skriver PerezHilton.com.

«Achy Breaky Heart»-sangeren skal også ha blitt overhørt da han klaget over at Disney Channel har ødelagt hele livet hans, og at han angret på at han ikke hadde gått fra Tish for lenge siden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar