torsdag 11. april 2013

- Jeg sulter ikke barna mine

Gwyneth Paltrow slår tilbake mot kritikerne.

Filmstjernen Gwyneth Paltrow (40), kjent fra blant annet sin rolle som Pepper Potts i de populære «Iron Man»-filmene, ga nylig ut sin egen kokebok.

I etterkant raste det inn kritikk mot Paltrow, etter at hun og ektemannen fortalte at de ikke lar datteren Apple (8) og sønnen Moses (6) få spise mat som er rik på karbohydrater.

- Hun kan skade ungene. Dette er ikke en god ide - spesielt fordi barna er så tynne - jeg har sett bilder av dem, sa ernæringseksperten Yvonne Wake til Daily Mail.

Nå slår Paltrow tilbake mot kritikken, og kommer ifølge Toronto Sun med klar beskjed:

- Jeg sulter ikke barna mine!

Paltrow mener det er en grunn til at hun og ektemannen serverer en spesiell type kosthold i hjemmet.

- Sønnen min har et ekstremt tilfelle av eksem, og han er allergisk mot gluten og meieriprodukter. Jeg forsøker å lage alt glutenfritt for ham. Jeg aner ikke hvor media får alle disse ryktene fra. De skriver at jeg ikke gir barna noen karbohydrater, og at jeg serverer dem alger. De er normale barn, forklarer Paltrow.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar