torsdag 26. januar 2012

Downton Abbey Scoop

Downton Abbey Sesong 3 Spoilers: Amerikanerne kommer!

 Gjør deg klar for en amerikansk invasjon på sesong 3 av Downton Abbey!

Elizabeth McGovern avslører til The Sun at noen av Lady Grantham slektninger vil være på reise over dammen i neste serie av treffet ITV / PBS show.

Ikke bare det, erter hun at sesong tre vil funksjonen to bryllup! En er sannsynlig Lady Sybil er nuptials til sjåfør Branson, men hvem andre skal si "jeg"? (Vær så snill, la det ikke være Lady Mary og Sir Richard Carlisle!)

Tross alt dramaet som skjer på skjermen, sier McGovern showet er en eksplosjon å jobbe på.

"Jeg føler meg litt dårlig samvittighet fordi jeg får betalt for å gjøre noe som er så gøy," sier hun. "Vi har mye latter. Jeg elsker teamet bak Downton så det er virkelig en glede."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar